20220330_201923_b.jpg
previous arrow
next arrow

Yogalessen in de Harp

Vanaf woensdagavond 23 november worden er in de Harp lessen gegeven in Meditatieve Hatha Yoga. Deze vorm van yoga houdt zich niet bezig met ingewikkelde houdingen, al dan niet snel uitgevoerd, maar richt zich op een mindfulness manier de aandacht naar binnen te richten, waardoor het bewustzijn tot rust kan komen.

De lessen worden in de avond gegeven van 20.00 tot 21.30. Er is veel ruimte voor persoonlijke aandacht, maar ook het werken met de groep wordt door cursisten als prettig ervaren.

De lessen worden gegeven door Frank Wissink, die sinds 1983 lessen geeft. Hij is lid van de Vereniging van Yogadocenten Nederland. Leden van die vereniging hebben een intensieve, vierjarige opleiding tot docent gevolgd.

Ook op andere yogatereinen, door middel van publicaties en bijdragen aan opleidingen is Frank actief,,

De lessen kosten 12.50 euro per les, te betalen in periodes van 9 lessen. Betaal je in één keer voor meerdere periodes krijg je korting.

De eerste twee lessen zijn gratis proeflessen. Daarna besluit je of je verder wilt gaan.

Aanmelden, of informatie vragen kan via:

Of, vanaf 17.00 uur 06-46 94 44 83